Wdrażanie LSR 2021-2027

POLECANE

plakat lgd 1 bc963

plakat 2 91337
plakat1

 

 

Działania Lokalnej Grupy Rybackiej
Stowarzyszenie LGD Dorzecza Zgłowiączki

 

 

 

 


Inwestycje zrealizowane
w ramach PO RYBY

 


Inwestycje zrealizowane
w ramach LEADER

 

 TABLICA
INFORMACYJNA


Film promujący
Stowarzyszenie LGD

 

 

Rozeznanie rynku (materiały higieniczno-sanitarne II kw. 2023)


Notice: Undefined property: ContentViewCategory::$siteurl in /lgd2016/templates/kujawiaki/html/com_content/category/blog_item.php on line 66
/zamowienia/2802-rozeznanie-rynku-materialy-higieniczno-sanitarne-ii-kw-2023.html
Opis zamówienia   Przedmiot zamówienia Ilość     [...]

Opis zamówienia

 

Przedmiot zamówienia

Ilość

 
 

1

 

Papier toaletowy   trzywarstwowy, biały – (8rolek   w opakowaniu)

6 opakowań

 

2

Ręcznik papierowy biały    (1 sztuka w opakowaniu),co najmniej 100 metrów długości, wytrzymały

6 opakowań

 

3

Płyn do mycia uniwersalny zapach kwiatowy 1l

1 szt.

 

4

Żel do WC - 1250 ml

2 szt.

 

5

Zmiotka -szczotka + szufelka z gumą zestaw plastikowy

1 szt.

 

6

Worki na śmieci z taśmą   35l. (min.15 sztuk w rolce)

15 szt.

 

7

Worki na śmieci z taśmą 60l. (min.10szt. w rolce)

3 szt.

 

8

Worki na śmieci z taśmą 120l (min.10szt. w rolce)

2 szt.

 

9

Ściereczka z mikrofibry 30x30cm, 220g/m2

3 szt.

 

10

Wkład do automatycznego odświeżacza typu Airwick 250-260ml (zapachy do uzgodnienia)

3 szt.

 

11

Kostka toaletowa dwukolorowa 2x50g

6 szt.

 

12

Płyn do mycia naczyń 1 litr miętowy

2 szt.

 

13

Gąbka do mycia naczyń wymiary zmywaka: 5,5x 8,5x3 cm z warstwą do szorowania w zestawie 10 szt

1 szt

 

14

Płyn do szyb antypara 500 ml

1 szt

 

15

Płyn do mycia paneli 750 ml, z olejkiem pielęgnującym, doskonale myje i czyści

2 szt

 

16

Wkład do mopa płaskiego vileda xl, Wymiary produktu: 52x14 cm (mierzone z zaczepami)

2 szt.

 

17

Szczotka do zamiatania z kijem w zestawie, wysokość kija 120 -130 cm

1 szt.

 

W ramach realizacji zamówienia dostawa przedmiotu zamówienia do siedziby zamawiającego nastąpi transportem dostawcy bądź przesyłką kurierską na koszt dostawcy.

Zamówiony towar   należy dostarczyć na ul. Sikorskiego 12, 87-850 Choceń – II piętro (z wniesieniem)

Kryterium- cena

Realizacja :

Realizacja zamówienia :  zamówienie realizowane w kwietniu, nie jest możliwe dzielenie zamówienia na części

Forma płatności:
‒ przelew bankowy po realizacji zamówienia, termin zapłaty nie krótszy niż 14 dni

Termin i miejsce złożenia oferty:

  • termin zgłoszenia mija 19.04.2023r.
  • zgłoszenie należy wysłać na formularzu, stanowiącym załącznik do pobrania poniżej zapytania ofertowego,
  • termin ważności oferty 28.04.2023r.
  • W przypadku wpływu ofert w takiej samej cenie, wybierana jest oferta, która wcześniej wpłynęła.
  • zgłoszenie może być złożone:

- osobiście w biurze Stowarzyszenia LGD Dorzecza Zgłowiączki, ul. Sikorskiego 12, 87-850 Choceń

- za pomocą poczty e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

- pocztą tradycyjną na adres Stowarzyszenie LGD Dorzecza Zgłowiączki, ul. Sikorskiego 12, 87-850 Choceń

  • każde zgłoszenie powinno być opieczętowane i podpisane własnoręcznie.

Klauzula informacyjna

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Stowarzyszenie LGD Dorzecza Zgłowiączki   z siedzibą w Choceniu, ul. Sikorskiego 12, 87-850 Choceń. Pełna klauzula informacyjna dostępna jest na stronie internetowej www.kujawiaki.pl

Załączniki:

Rozeznanie rynku (materiały biurowe II kw. 2023)


Notice: Undefined property: ContentViewCategory::$siteurl in /lgd2016/templates/kujawiaki/html/com_content/category/blog_item.php on line 66
/zamowienia/2801-rozeznanie-rynku-materialy-biurowe-ii-kw-2023.html
Opis zamówienia   Przedmiot zamówienia Ilość     [...]

Opis zamówienia

 

Przedmiot zamówienia

Ilość

 
 

1

 

Papier ksero biały A4 80g/m², białość: 153 wg skali białości CIE Ryza 500 arkuszy

30ryz

 

2

Przekładka 1/3 A4 z czterema dziurkami, mix kolorów pastelowych, jasnych (100szt w opakowaniu)

10 szt.

 

3

Segregator A4 75 mm z mechanizmem dźwigowym, pokryty folią o strukturze płótna kolor ciemno zielony

10 szt.

 

4

Koperta samoklejąca C– 5 biała

200 szt.

 

5

Koperta samoklejąca C-6 biała

500 szt.

 

6

Długopis żelowy typu pentel

K- 497

Kolor niebieski

10 szt.

 

7

Zakładki indeksujące- mix kolorów, 5 x 25 kart

wymiary: 12 x 45 mm

10 szt.

 

8.

Papier ksero biały A3 500 szt. w ryzie, 80g/m2 wg skali białości 153 CIE

1 ryza

 

9

Skoroszyt plastikowy miękki z zawieszką   z dziurkami wykonany z folii PCV, tylna okładka kolorowa A4- 25 szt. w opakowaniu (kolor zielony- 25szt., żółty-25szt., czerwony- 25 szt.)

3 szt.

 

10

Pendrive szyfrowany Pojemność 128 GB Interfejs:USB:3,0 specjalne oprogramowanie, które chroni poufne i prywatne pliki, poprzez zabezpieczenie ich hasłem, do czego wykorzystywane jest 128 -bitowe szyfrowanie

5 szt.

 

11.

Karton A4 ozdobny wizytówkowy gładki kolor ecru A4 gramatura 160-250 ilość arkuszy w op 50

3 szt.

 

12

Hub USB, liczba portów Liczba portów USB:  4 Interfejs:  USB 3.0

1 szt.

 

13

Mysz bezprzewodowa 2,4 Ghz dwa przyciski i rolka

1 szt.

 

14

Skrzynka drewniana na dokumenty o wymiarach 25 cm x 30 cm wysokość 20 cm

1 szt.

 

15

Bryustol biały 170 g A3 Gruby Papier – 50 ark

1 szt.

 

16

Dziennik korespondencyjny okładka tekturowa sztywna oklejona tworzywem skóropodobnym. Dziennik do ewidencji korespondencji przychodzącej i wychodzącej, A-4

1 szt.

 

W ramach realizacji zamówienia dostawa przedmiotu zamówienia do siedziby zamawiającego nastąpi transportem dostawcy bądź przesyłką kurierską na koszt dostawcy.

Zamówiony towar   należy dostarczyć na ul. Sikorskiego 12, 87-850 Choceń – II piętro (z wniesieniem)

Kryterium- cena

Realizacja :

Realizacja zamówienia: zamówienie realizowane w kwietniu, nie jest możliwe dzielenie zamówienia na części.

Forma płatności:
‒ przelew bankowy po realizacji zamówienia, termin zapłaty nie krótszy niż 14 dni

Termin i miejsce złożenia oferty:

  • termin zgłoszenia mija 19.04.2023r.
  • zgłoszenie należy wysłać na formularzu, stanowiącym załącznik do pobrania poniżej zapytania ofertowego,
  • termin ważności oferty 28.04.2023r.
  • W przypadku wpływu ofert w takiej samej cenie, wybierana jest oferta, która wcześniej wpłynęła.
  • zgłoszenie może być złożone:

- osobiście w biurze Stowarzyszenia LGD Dorzecza Zgłowiączki, ul. Sikorskiego 12, 87-850 Choceń

- za pomocą poczty e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

- pocztą tradycyjną na adres: Stowarzyszenie LGD Dorzecza Zgłowiączki, ul. Sikorskiego 12, 87-850 Choceń

  • każde zgłoszenie powinno być opieczętowane i podpisane własnoręcznie.

Klauzula informacyjna

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Stowarzyszenie LGD Dorzecza Zgłowiączki   z siedzibą w Choceniu, ul. Sikorskiego 12, 87-850 Choceń. Pełna klauzula informacyjna dostępna jest na stronie internetowej www.kujawiaki.pl

Załączniki:

Rozeznanie rynku (materiały biurowe- tonery II kw 2023)


Notice: Undefined property: ContentViewCategory::$siteurl in /lgd2016/templates/kujawiaki/html/com_content/category/blog_item.php on line 66
/zamowienia/2800-rozeznanie-rynku-materialy-biurowe-tonery-ii-kw-2023.html
Opis zamówienia   Przedmiot zamówienia Ilość     [...]

Opis zamówienia

 

Przedmiot zamówienia

Ilość

 
 

1

Toner do Kyocera m8124cidn-oryginał-cyan

1 szt.

 

2

Toner Kyocera m8124cind-oryginał - yellow

1 szt.

 

3

Toner do Kyocera m8124cidn-oryginał-black

1 szt.

 

4

Toner do Kyocera ecosys m2040dn - oryginał-black

1 szt.

 

5

Toner do drukarki HP laserjet CP1525 (oryginał) kolor żółty

1 szt.

 

6

Toner do drukarki HP laserjet CP1525 (oryginał) kolor niebieski

1 szt.

 

 

W ramach realizacji zamówienia dostawa przedmiotu zamówienia do siedziby zamawiającego nastąpi transportem dostawcy bądź przesyłką kurierską na koszt dostawcy.

Zamówiony towar należy dostarczyć na ul. Sikorskiego 12, 87-850 Choceń – II piętro (z wniesieniem)

Kryterium- cena

Realizacja :

Realizacja zamówienia :  zamówienie realizowane w kwietniu, nie jest możliwe dzielenie zamówienia na części

Forma płatności:
‒ przelew bankowy po realizacji zamówienia, termin zapłaty nie krótszy niż 14 dni

Termin i miejsce złożenia oferty:

  • termin zgłoszenia mija 19.04.2023r.
  • zgłoszenie należy wysłać na formularzu, stanowiącym załącznik do pobrania poniżej zapytania ofertowego,
  • termin ważności oferty 28.04.2023r.
  • W przypadku wpływu ofert w takiej samej cenie, wybierana jest oferta, która wcześniej wpłynęła.
  • zgłoszenie może być złożone:

- osobiście w biurze Stowarzyszenia LGD Dorzecza Zgłowiączki, ul. Sikorskiego 12, 87-850 Choceń

- za pomocą poczty e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

- pocztą tradycyjną na adres Stowarzyszenie LGD Dorzecza Zgłowiączki, ul. Sikorskiego 12, 87-850 Choceń

  • każde zgłoszenie powinno być opieczętowane i podpisane własnoręcznie.

Klauzula informacyjna

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Stowarzyszenie LGD Dorzecza Zgłowiączki  z siedzibą w Choceniu, ul. Sikorskiego 12, 87-850 Choceń. Pełna klauzula informacyjna dostępna jest na stronie internetowej www.kujawiaki.pl

Załączniki:
Kontakt
Stowarzyszenie Lokalna Grupa
Działania Dorzecza Zgłowiączki
ul. Sikorskiego 12, 87-850 Choceń

Biuro:
Sikorskiego 12, 87-850 Choceń
(wejście od ul. Jarzębinowej)

tel. 54 28 46 669
728 462 482
728 462 481
507 799 998
507 800 028
e-mail: zglowiaczka@wp.pl
Mapa
Godziny pracy
Poniedziałek 7:30 - 15:30
Wtorek 7:30 - 17:00
Środa 7:30 - 15:30
Czwartek 7:30 - 15:30
Piątek 7:30 - 14:00
Statystyki

On-line 0 gości

Dzisiaj 12

Wczoraj 86

W tym tygodniu 298

W tym miesiącu 12

Odwiedzin ogółem 160986

Fundusze Europejskie
Fundusze Europejskie
województwo kujawsko-pomorskie
unia europejska